onsdag 6 mars 2013

Ikea

Såhär kul kan man ha på IKEA!
Far kom hit idag och så körde vi till Älmhult för att fynda! Vi var ute efter en garderob till Saga, men det blev såklart mycket mer...
Jag är så jäkla imponerad av IKEA, dom tänker på allt! Alla detaljer! (Dock så var jag inte så förtjust i att dom hade en inglasad rökruta i restaurangen. Vill dom underlätta för rökare så känns det lite som att dom är FÖR rökning?)
Men annars! Alla detaljer för barn är där, små handfat, micro, bestick osv. En bit in i affären fanns en kaffe maskin där dom bjöd på lite kaffe om man ville ta en paus, lovely!
Tom när vi stod där ute och lastat in allt i bilen, dörren till fars caddy fick va öppen, så sa jag; vi skulle haft ett snöre och binda fast den med. Så vänder jag mig om. Sedär! En rulle (som en tejprulle konstellation ) med snöre! Fantastiskt!
Det blev en heldag, men det var det värt! Vi har haft en jätte mysig dag<3 Och nu har Alec varit där uppe och skruvat ihopa möbler... I 3 timmar! Det negativa med IKEA kanske då..

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar