söndag 3 mars 2013

Det är i Bromölla det händer

Idag så fick vi uppleva lyxen att när vi vaknade så var Saga redan uppe, hon låg i soffan och kollade på film. Med storebror som också är ganska morgon pigg❤
Mysigt! Alec å Adam körde iväg och tvättade bilen, jag och flickorna stannade hemma o gjorde oss i ordning.
För när dom kom tillbaka så gick bilen mot Bromölla. Målet var mc affären som hade ngt slags jippo där. ML ligger precis bredvid så det fick bli en runda in där oxå å fynda lite smått;)

Och ääääär man ändå e Bromölla så måste man ju in i möbel affären. Och vi hade liksom inget mål, bara att kolla. Och det är ju DÅ som man oftast springer på grejer. Vi hittade en säng ram med gavel, precis en sån vi pratat om att vi vill ha! Där stod den och såg helt underbar ut! Och BANG, vi hittade världens skönaste, finaste soffa! Suck... Vi hade inga planer på att köpa det just nu ju såklart!

Och hade man kunnat så hade jag fasiken köpt deras "kund-barnvagnar". Underbart bra vagnar alltså!

Mello mys och tacos med resten av Sverige ikväll:) Syrran kom oxå hit och joina❤
Underbara Peter Jöback sjöng vackra "Music of The night". Elin sa att hon funderat på att åka till New York i sommar. Då skulle hon se The Phantom. Alltså, om hon gör det, så kommer jag bl så avis så att jag dör...!!

Alec och Hampe har kört kort trick för oss ikväll. Dom är as grymma! Jag vill också kunna.. Övning ger färdighet sägs det, men jag har alldeles för dåligt tålamod..

Nuuuuuu, ska jag sova. Natti!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar