måndag 4 mars 2013

Igår så var jag och Alec ute å åt på Rosegarden❤ Mor och Far kom hot för att test passa flickorna lite. Zara är en liten mamma å pappa-fis, så lite träning krävs på den punkten;)

Det var underbart mysigt att få vara själva, om bara så två timmar❤ Skojja lite, hålla varann i handen, äta i lugn å ro. Min fina kille, vad jag älskar honom!:)

Klockan ringde idag 05:00, följt av ett sms ifrån Iversen "Gomorron, snart ses vi;)" haha!
Jag gick upp i tysta hemmet, gjorde mig iordning i lugn å ro, på med vinterjackan, ut på cykeln och trampade iväg mot staden som fortfarande sov. Möttes av nybakade dofter, värmeljus och mysfaktor inne på Fantasi. Härligt, jag gillar verkligen min arbetsplats och vi trivs så bra. Jag tog kassan för att komma in lite i gamet igen, haha, och de satt. Kunder som jag inte sett på länge "vardags kunderna", hälsade mig välkommen tillbaka, frågade hur det var med bebisen, kul att se mig igen. Det känns bra, att dom saknat mig lite;)

Tiden vara flög iväg tillsammans med Iversen, fina Elin❤ Kag är tacksam över att få jobba ihop med fina tjejer❤

Haha, när jag kom hem så hade Alec å tjejerna varit ute å lekt i 4 timmar (!!!). Så dom var lika trötta som jag. Och ja...vi däckade en stund i soffan, mina vackra, rara barn. Tänk att jag får komma hem till er❤ Idag får detta blogg inlägg i tacksamhetens tecken känner jag, så får det bli!
Imorn är det samma grej igen, så nu ska jag verkligen hoppa i säng! Natti natti!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar