lördag 27 juli 2013

Helg

Fredagen bjöd på sol, och jag som inte började jobba förrän 13 hann med en stund i solen när lillan sov, och pappa var med Saga och lekte hos kompis☀

Sen packade jag ihop mig och tog bussen till jobbet. I o med att jag skulle springa hem. Och för första gången lyckades jag få till en frilla, med hårband, som höll hela dagen utan huvudvärk!
Jag och syrran stängde tillsammans. Det var inte så mycket folk på stan. Gissar att dom flesta var å badade. Tropisk värme ute lockar gärna till bad..! Iaf så var det de som min familj gjorde medan jag jubba;)
Och lekte i sandlådan❤

Såhär såg vi iaf ut när vi sprang iväg..
Och såhär när vi kom fram..
Det är så roligt att springa tillsammans! 
(Emma,kom hem ifrån USA snart, miss U)
Vi sprang längs vägen, i björket, hammarsjön, ekenabben, mot Viby, och sist mot Hammar, jag är så nöjd! 
Vi bestämde att vi skulle köra på ett intervallpass nästa gång..pju! 

 Jag fortsatte med ett kettlebell pass i trädgården sen, och det gav mig en rejäl träningsvärk dagen efter. Men, det ska ju kännas;) 

Järngänget på jobbet idag! Mie, Iversen, Alex å jag, lördagar är kul! Det gick som en dans!

Hampus som cyklat iväg för att spela basket hade sällskap med sig. Lillasyster ville också följa med❤ Och dom kom och sökte skydd hos oss när regnet vräkte ner! 
Storebror satte snällt på sin munkis på lillasyster så hon inte skulle frysa. Jag smälter❤ 

Stängde med Amanda, sen väntade familjen hemma, där bästa pappa Alec bjöd på grillat. Mums!


Nuuuu...ska jag läsa lite innan ögonen faller ihop. Jobb imon igen. Bara imorgon  med, sen är det 2 veckor semester till☀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar