lördag 13 juli 2013

K-stad å startskott

Vi tog en sväng på kvällstid till stan hela familjen (-1💞)❤ Kollade Sean Banan på håll utanför T-parks gränserna, strosade. Mysigt!




Matmarknaden var ett spännande inslag. Även om jag inte åt krokodil hamburgare, och smällde alldeles för mycket pengar på överskattad brittisk fudge... 

Fredagen bjöd på strålande sol! Vi packade in oss i bilen å pappa på MC och drog tillhört favorit badställe, Kiaby! 
Tur att flickorna älskar att bada❤



Sen var det dags för ett kort jobbpass för mig. 15-19 med syrran. Kl 19:10 går starten för Startskottet, tajt läge! Men vi jobbade sista minuterna ombytta, så vi hann! 

Hampe tog hand om tjejerna medan jag å Alec sprang! 

Även om min GPS klockan inte ville hitta satelliten förrän1,5 km in i loppet så är jag galet nöjd. Utomhus pers på 26min27sek!
5 km är sträckan jag sprang. 
Alec, Hampe å tjejerna mötte upp oss utanför fantasi. Iversen å Ulli också. Kul att göra en sån sak tillsammans, man taggar å peppar varann☀ Alla vart nöjda med sina tider, och Iversen kom på 10:e plats, helt galet, vilken grej!
Nu laddar jag på midnattsloppet i September, 1 mil...

 

1 kommentar:

  1. Du är i dina absolut bästa år lelle, ja har aldrig sett dig så jävla helvetes snygg som du e nu för tiden!!/ johanna

    SvaraRadera