fredag 19 juli 2013

Passa på när det bjuds på sol


Uppe med tuppen iklädd löpkläder. Det blev en mil. Jag brukar inte träna på morgonen, för då brukar jag sova. Men, klockan var ändå 8 å ungarna vart vakna så det var morgon för mig!
Det var iaf skönt att starta dagen med motion och känna att jag gjort mitt, för att främja min hälsa å välbefinnande denna dag👍
Sen när jag kom hem så åt jag frukost med tjejerna och hann med lite kaffe me baby innan Zara skulle ta fm nap. Då passade jag på att köra bort till Maxi och handla! 
När jag kom hem så vaknade Zara och vi var alla på G för att möta upp fam Lundins på Torsebro bad☀
Adam å Alec tog mc och vi tjejer tog AC höhö..

Glad flickor busade för fulla muggar! 
Underbara tjejer som busade maxat! Adam blev en favorit hos Tilda som precis lärt sig simma😉 
Jag måste säga att Saga prickade verkligen rätt, när hon hittade en bästis med en sån jätte fin mamma också! Jag trivs så bra ihop med Fia❤ 

Tröttheten tog dock ut sin rätt och efter lite tårar så slockna dom i bilen på väg hem❤

Väl hemma sen så drog jag igång käk. Jag skulle grilla tänkte jag..haha, det är visst en konst i sig. Men det blev mat av det! Och Elin som saknade syskonbarnen kom och gjorde oss sällskap.

Sen tog vi en kvällsprommis till lekplatsen. Saga cyklade hela vägen! Duktig tjej! 

2 kommentarer:

  1. Du e väl värd en fin kommentar om din superfina vältränade kropp kära vän! Axlar att dö för! Puss/ johanna

    SvaraRadera