tisdag 30 mars 2010

Fina våren!

Idag så vaknade jag tidigt trots att jag hade svårt att somna. Det var en hund som inte kunde sluta skälla, och till slut kunde inte jag sluta lyssna på honom/henne när hon skällde.. Grrr
Men iaf, så mötte jag Tania på stan och vi köpte lite frukost bullar (förlåt Fantasi, men vi testade Duvanders=) Och sen gick vi hem till Vasagatan och åt en riiiitkigt ordentlig frulle <3
Sen kaffe och lite tjejsnack, jag och Tania har en tendes att alltid komma in på djupa ämnen och nästan alltid tycka likadant. Mysig morgon! <3

Sen kom baby hem och jag passade på att få lite eftermiddags chill med honom innan han däckade, stackarn, du är duktig och jobbar baby <3
Jag satt i lurarna och promenerade Maxi-rundan, sen in och shoppa lite käk!
Jag gjorde en "avocadosallad" som jag hade till kotlett, i den hade jag purjolök, avocado, gräddfil, salt & peppar och lite socker. Det blev faktisk jätte gott! Tips ifrån syrran;)

Sen har jag tagit det lugnt ikväll, imårn kommer Carro in till staden och jag ska passa lille Olle en stund. Mysigt säger jag, det finns inget härligare än att borra in näsan i en härlig bebiskind och bara myyyysa!

Nu ska jag sluta grubbla och tänka framåt på den ljusa sommaren som kommer och låta den lyfta upp vardagen, förhoppningsvis så känns vintern väldigt avlägsen snart <3
Sov så gott! Kärlek //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar