torsdag 11 mars 2010

Suck!

Alltså, även om jag försöker att hålla mig sysselsatt så känns det ändå trist! jag är inte gjord för detta, att sitta hemma med en massa fritid! jag tycker om att ha ett jobb/skola/praktik att gå till. Så att man känner att man har en skillnad mellan fritid och fritid.
Varje morgon ska man försöka fylla dagen med något för att den ska kännas meningsfull, jag vill inte att dagarna bara rinner iväg och så får man "ingenting" gjort.
Det är säkert jag som bara är lite kvälls deppig nu, men jag tycker ju nästan synd om baby som blir helt trackad när han kommer hem ifrån jobbet av mig som är sällskaps sjuk=)
Jag tänkte starta ett projekt att lära mig spela gitarr, så nu ska jag kolla på blocket lite=)

Idag så lekte jag med Hanna, hon kom och hämtade mig vid 13 och så körde vi till degeberga och fikade. Sen hälsade vi på brorsan, morsan och sen körde vi en nostalgi trip upp till lökaröd, där jag är uppväxt <3

Nu kommer snart baby hem iaf! Och imårn ska vi ha mysigt, då drar vi till Malmö<3
Han är mitt lyckopiller! Massa kärlek till alla er //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar