lördag 27 mars 2010

Underbara Fredag!




Denna dagen har varit helt underbar! Först så vaknade jag och solen sken, min älskling var ledig och vi hade hela dagen alldeles för oss själva. Han hade planer för oss för dagen, och vi drog oss en morgonsrund innan det var dags att gå upp.
Sen körde vi till brösarp där baby bjöd på mat på Brösarps Gästis, flygande Jakob, mums! Jag älskar när han överaskar sådär och piffar till vardagen med sina idéer <3
Jag tror mycket att det är sådana saker som håller kärleken vid liv, att man överaskar varandra, inte tar varann för givet och behandlar sin älskade som det finaste man har!
Efter vi ätit körde vi ner till Haväng och promenerade lite på stranden. Helt sjukt vackert är det där, Helge å mynnar ut i Östersjön och det ser ganska pampigt ut!
Mor bjöd oss sedan på kaffe när vi passerade Degeberga hem, hon hade oxå en liten överraskning till mig i form av ett presentkort på taktilmassage! Tack för det världens bästa mamma <3 Precis vad jag känner att jag behöver och vill ha !!

Efter Let's dance final och en smått märklig film (Carrier) så är det nog dags att gå och lägga sig, den här dagen ska jag spara i mitt hjärta och plocka fram en annan dag när jag behöver den <3
Kärlek /L

..Till en vän; jag har tänkt på dig lite hela dagen, jag finns här, ord kan inte beskriva, jag är så ledsen för din skull..<3

1 kommentar: