måndag 29 mars 2010

Söndag

Tack för en mysig kväll Mie! Hon fyllde år och det firades, fotbolls tjejerna hade fest på våning 2 så jag fick träffa dom oxå, och där hittade jag Johanna! Myyyys <3
Nu är det en ny vecka på gång och jag ser fram emot vad den har att erbjuda !
Idag har jag nog inte gjort ett skit, förutom att cykla tillbaka med pizzan som costello hade gjort fel, jag menar, vem vill ha en pizza med ost och FEFFERONI?? Jag ville ha en pizza med ost och PEPPERONI korv!!

Jaja, sov så gott, i will <3

//All you need is love, så länge du har kvar kärlek i ditt liv så klarar du vad som helst

1 kommentar:

  1. Man får gratulera, vad roligt :) När är detta beräknat?
    Det är vackert med gravidmage så du behöver inte vara orolig för beach 2010, däremot är det inte så smickrande att vara lite små fet som jag ;) Tror inte du behöver någon plan, efter att jag hade fått Liam så rann vikten av mig men denna gången verkar det som jag får jobba lite för det.
    Kram

    SvaraRadera