tisdag 2 mars 2010

Solen gör mig lycklig!

Idag när jag vaknade så kände jag genast att jag vaknade snäppet gladare än vad jag brukar! Det var för att en solstråle hade hittat in genom gardinerna och kittlade mig i annsiktet! Vad är det med solen som gör att man alltid blir piggare!
Jag hoppade upp, gjorde gröt, satt mig i soffan och kollade lite tv och käkade. Sen var det jag som drog igång och städade här hemma!
Bruce Springsteen så högt grannarna tillåter, och en svängom med dammsugaren, tänk att det kan vara så kul att städa ibland=)
Sen satte jag på kaffe och inväntade baby som nu är hemma och står i duschen! Först hade jag tänkt att vi skulle sitta på balkongen och dricka kaffe, men där var jag lite överoptimistisk, för det var lite väl kallt...brrrrr=)

Förhoppningsvis så har Marie tid över för mig, för då ska jag få ett par schysta naglar gjorda. Det var längesedan, men jag kommer ihåg att jag trivdes i det, så håll tummarna!

1 kommentar:

  1. ja visst får man värsta vår känslorna när solen tittar fram..bra att vi har de bästa framför oss=) Kramis!!

    SvaraRadera