onsdag 31 mars 2010



Jag vaknade svettig efter mardrömmar, jisses. Men vaknade till ganska fort ändå, tittade på klockan och insåg att snart kommer Carro med gullig bäbis som ska mysa med mig lite!
Och Olle var så duktig, han blev inte alls ledsen över att lämnas här första gången utan utförskade genast lägenheten och tyckte att allt var spännande!
Sen när Carro kom tillbaka så tog Olle en powernap och vi fick snacka lite tjejsnack, alltid lika mysigt säger jag. Fick en olja som jag ska smörja magen med för att förebygga bristningar, så jag bara smörjer och smörjer...!! Tack Carro<3

Annars har det varit en ganska chill dag, syrran kom hit med lite fika, vi kollade lite tv. Sen när jag skulle laga middag så tänkte jag att jag skulle göra mitt andra försök på hemmagjorda pannbiffar. Dom blev väl sådär, salta tyckte Alec, jag är dock mindre "känslig" för kryddor nu tycker jag för att jag tyckte inte att dom var så farliga. Men man måste ju testa för att lära sig!

Nu är jag mest sugen på att lägga mig raklång i sängen och sträcka på mig och bara andas.. Vill skaka av mig vissa saker och det kräver ibland lite sömn. (sleep on it;)

Så, sov så gott kära ni så ska jag försöka göra desamma <3
/L

1 kommentar:

  1. Smörj on baby ;) Dessutom luktar det ju gott :) Hoppas Alec tycker bättre om denna, hihi. Tänk ändå att du snart gått halva tiden! Inte länge tills bebis kommer, och jag längtar <3 Glöm inte, du får öva på Olle så mycket du vill :) Puss puss på dig mammi.

    SvaraRadera