tisdag 9 mars 2010

Skönt!

Idag så vaknade jag lycklig, precis som jag somnade <3
Ner en sväng till fantasi och snackade med chefen, drack lite kaffe, hem igen och hängde med älskling lite innan han skulle till jobbet.
Sen bjöd dagen på en mobilsnackis med min fina Tania, sex andc the city i soffan. Sen var det dags att tvätta 16:00! Då upptäckte jag en mysig överaskning som baby ordnat till mig när inte jag var med på det... Gulliga honom, älskar dig mest babylove!

Sen blev det en runda på stan i samma veva! Klockan 17:45 var det ja som skulle möta upp gulligasyrran för hon skulle bjuda mig på ett medel/puls pass på friskis&svettis. Det var jätte roligt!! Jag hade mycket bättre kondis än vad jag trodde, jag hängde minsann med hela tiden. Tack Elin <3, å Emma;) Det lutar åt ett kort där iaf..
Så nu sitter jag hemma, nyduschad i min nya mys pyamas och njuter av att jag varit duktig idag. Nu kommer baby snart hem ifrån jobbet oxå, sen är dagen fulländad <3

Kärlek //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar