onsdag 24 mars 2010

Jaha, då var det visst ett tag sen jag bloggade igen! Men ändå sedan min alldeles egna leksak (iPhonen) dimpte ner i postlådan så sitter jag inte lika mycket vid datorn. Men det går ju lika bra och göra såhär, blogga via mobilen, jag känner mig väldigt high tech;) igår lyckade jag med att baka hemma för första gången! I was so happy!! Fick ett jätte gott smörbulle recept av Carro när jag var och mös ute i vittskövle i måndags <3
idag tänkte jag att jag sk bege mig ut i björket en runda och kolla om man kan gå där så det inte är för lerigt. Bara för jag har en liten varelse som växer i mig så betyder det ju inte att resten av mig måste växa i samm takt ju, haha:) men jag är så trött på gymmet, jag vill ut i naturen, i frisk luften och röra på mig!
Sen ikväll ska vi fira Mie som fyller 23 med tacomys på kapellgatan! Så ni känns det som att det är dags att hoppa upp ur sängen oxh komma igång med dagen.
Krams/Lelle

3 kommentarer:

  1. Åh, är du gravid? Grattis grattis! Rätt tänkt angående rörelse. Jag höll igång hela min graviditet och kände mig stark ända fram till slutet :)

    SvaraRadera
  2. Oh Yes Indiana, nu är det dags för ett nytt liv att komma till jorden <3
    Jag gör som dig, försöker hålla igång ! =)

    SvaraRadera
  3. Åh, så underbart! Önskar er all lycka till :)

    SvaraRadera