måndag 22 februari 2010

Insnöad!

Det är vad jag har varit idag, typ..=) Nej, men när man tittar ut så blir man inte allt för sugen att klä på sig hela garderoben och ge sig ut i kylan..Basta!
Klockan ringde vid 6 och då skuttade baby upp och gjorde varm choklad, och jag var inte sen med att följa med upp. Lalamjölk och smörgås och hockey sverige-finland, mysigt!
Men såklart så lockade "morgonfika" mer än hockey, fixade en period, sen gick ögonen i kors och jag fick gå och lägga mig igen;)

Jokke och Jennifer kom in på en kopp kaffe på e.m och det var mysigt, lite shit chat och dagen var igång! Sen stod det tvätt på listan och jag gick här hemma och pulade lite, kollade youtube och lyssnade på musik, skönt!

När kvällen kom på kom oxå Elin och Sjöbeck och det var dags för film igen, den vita massaien. En annorlunda men helt OK film, jag fattar dock inte hur man kan bli KÄR i någon man i princip aldrig pratat med och sen stanna i Afrika för att bo i en hydda, men det var ju hennes grej och inte min. Jag trivs alldeles för bra på vasagatan med min fina Alec för att ge upp det och leva bushliv! Basta..igen! =)

Nu är det iaf dags för kvällsmys som är ngt av det bästa som finns när det är vinter! Jag längtar dock till våren när man kan vakna ur sitt ide och ge sig ut i världen igen, för let's face it, visst mår vi alla bättre när solen skiner! (stackars dom som bor i england! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar