lördag 13 februari 2010

Idag vaknade jag lika trött som jag alltid gör nu för tiden. Jag kan inte förstå varör jag alltid är så trött? Det är jätte jobbigt, och det känns som att dagarna passerar och jag egentligen bara sover, typ.. Nej men, jag pallar inte träna, och jag pallar inte ta tag i saker. Elr jo, jag har ringt morsan och bett om en flaska Noni juice för att se om det kan sätta igång min energi. Men det är trist alltså..
Så nu tänkte jag att jag ska gå ner till fitness och säga upp mitt gymkort där på Måndag, och ist köpa ett kort på Friskis&Svettis! För där tränar syrran & fantasi tjejerna, så då är det kanske lättare att komma iväg.
Jag vaknade typ 11 idag, och sen åt vi frulle och stack till idrottshallen, och killarna och Alec spelade fotboll mot 3 andra pojkar som var där och lattjade, det var mysigt <3
Sen när vi kom hem så var det tacos som gällde igen,mmm!
Men kl 17 typ s däckade jag i soffan, och låg där och slummrade om vart annat i nästan 3 timmar, och nu är jag fortf trött! Kanske är det detta vädret, men det går ju inte att gå i ide varje gång det blir vinter!
Jaja, jag får väl hoppas att träning och noni kan pigga upp mig. Eller så är de det faktum att jag är arbetslös som ställer till det..

Jaja, imårn är det fantasi 6-15 som gäller, det ska bli skönt att komma upp i tid!
Sov så gott, I will ;)
//L

1 kommentar:

  1. Sötaste Lelle. Elin har fått en flaska Noni med till dig. Drick stora klunkar nu! Man blir också trött av att inte göra något. Tips, ställ klockan på morgonen även om du inte ska jobba och börja med en morgonpromenad. Skönt att komma ut då. Ge dig själv en uppgift varje dag. Bråka med din handledare och be att få en praktik på typ Fantasi. Kram Mor

    SvaraRadera