onsdag 10 februari 2010

Gomårn!

"Gomorgon, åh vilken härlig dag" det sjöng Alec för mig när han vaknade =)
Idag är det tvätttid som gäller för min del, jag gillar faktiskt att tvätta, märkligt nog, får se om jag fortf tycker det om ett par år..haha..
Nu de senaste två dagarna har jag hållt på med Martinas hår, sätta i henned dreads igen. Och jag gjorde klart min del igår efter en heldag där, där det oxå ingick, hämtning på dagis och skolan av hennes två barn som är ruskigt härliga. Hon bjöd på god middag, och vi virkade sent ut på kvällskvisten, men nu är hon fin i sitt långa blonda svall igen <3

Ikväll så är det hemma bio kväll på vasagatan med syrran och sjöbeck i vanlig ordning. Det vankas Titanic ikväll, det var minsann inte igår jag såg den. Hoppas att den är lika bra som den var 1998!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar