måndag 1 februari 2010

Är så trött på dokter daniel!

Jaha, det var ju tänkt att jag skulle få komma in på en undersökning gällande min mage INNAN resan. Planen var att jag skulle svälja en pilla med en kamera och sedan skulle bilderna undersökas Men om inte jag är fel på det i tiden nu så är den längesedan det var den 21 november? Och jag har ringt och sökt honom, men människan verkar ju i princip vara omöjlig att få tag på! Ringde precis för 3 gången och fick då instruktioner om att jag skulle ringa ett annat nummer till några sjuksköterskor som KANSKE har tid att svara, och då KANSKE kan skriva en lapp till honom om att han ska kontakta mig. Jag menar, hur svårt kan det vara!
Om jag har vetat hur man gör så hade jag bytt doktor, för uppenbarligen så verkar denna var den mest populära på hela CSK...

Grr...../L

1 kommentar:

  1. Lelle, stå på dig! Åk bort till sjukhuset, ställ dig i kassan och säg att du inte går förrän du fått besked. Kraam mor.

    SvaraRadera