lördag 6 februari 2010

En dag på jobbet=)

Idag däremot så var det dags att Pappi kom in till stan och fikade med sin minsta tös=)
Det är alltid så mysigt att träffa honom <3 Så vi satt och tjötade på fantasi, och sen dök Jokke oxå upp. Men jag skulle ju själv börja jobba kl 13 så efter ett par koppar kaffe så var det dags att gå hem och byta om. Det är så himla skönt att jobba tycker jag, idag var det med syster yster, och det är ju alltid extra kul =)
Det bli som en slags balans i livet när man har ett jobb att gå till (känns som om min blogg bara handlar om jobb nu??) haha, ursäkta för det.. !

Men sen när jag kom hem så stod baby med maten klar och det var dags för oss att hålla fredagsmyyyyyys! Jag älskar att bara ta det lugnt med min kära, snacka, kolla på film och bara mysa, det är att njuta av livet för mig.

Och Lotte, i am sorry, men jag slarvade ju bort till nummer på Fantasi, så du får återkomma med det så att du kan färga mig nästa gång;) Haha

Men nu är det dags att hoppa i sängs, för imårn är de fantasi som gäller 9-18 så då vill jag ju vara pigg, och jag kan ju säga att jag inte inte van vid "tidiga" morgnar nu när jag går hemma..haha..
Sov så gott
Kärlek/L
p.s rätt åt Rhabi att han åkte ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar