söndag 7 februari 2010





Jaha, då började dagen med mysig film i sängen m baby <3 För att sedan bege sig ner till fantasi där vi inväntade morsan och farsan som skulle komma och äta frulle där=) Elin slutade precis jobba då så att det blev gemensam frukost. Sen var det Pappi, Mutti och syrran och jag som körde till Lund för att göra Nova. Kul för att päronen inte varit där förut.
Det började med att dom tyckte att vi alla skulle gå tillsammans, men när dom upptäckte att dom hade hunnit runt hela Nova innan jag och Elin var klara på Gina Tricot så ångrade dom sig...haha.. Men det var mysigt! Och så helt otippat så sprang vi på Suz & Ola som oxå var där för en Söndags utflykt, vaddå att världen är liten!! Jag drog med farsan in på Jack&Jones och där fyndade han tröja och halsduk, snygga oxå! Och klänningen som jag skulle köpa till sjöbeck lös med sin frånvaro på H&M. Tjejerna som jobbade där var ju allt annat än hjälpsamma. Dom visste inte själva hur deras katalog såg ut, och icke att vi fick ta kort på en klänning vi hittade och skicka till sjöbeck för att se om den stämde...det var deras policy. Jahupp... Men jag fyndade ett par skor! På Bianco, nedsatt till 200 kr, och dom satt som en smäck (dvs, dom var snygga;) Leggings och en tröja, det fick det bli.
Sen körde vi vidare mot IKEA, där gick vi loss i fantasin på kök, för mors och fars del. Spännande att gå där och drömma sig bort! Ngt jag gillar på IKEA är maten. Mätta gick vi vidare, och jag hittade kaffe koppar, och det var vad jag köpte. Duktigt tycker jag att vara resonlig och hålla hårt i plånboken när det finns så mycket fint där som man "behöver". Resten av familjen fyndade oxå, far en lampa till sitt jobb, och morsan grejer till sitt jobb (suck;) och Elin hittade snygga kuddar.
Bilfärden hem bjöd på diskussioner av olika slag som vanligt när familjen samlas, just like back in the days=) Så, en mysig dag med familjen en söndag som denna. Och väl hemma så blev det rabarberkaka med baby och final av amazing race, tycker INTE att rätt personer vann.. men men, efter melodifestivalen verkar det ju vara mer regel än undantag. Jaja, nu är det sängen som gäller, imårn ska jag bli hämtad "tidigt" av Martina och leka med hennes hår och se vad vi kommer fram till ;) Sov så gott, hoppas ni haft en mysig helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar