torsdag 11 februari 2010

Jaha, torsdagen bjöd på personalmöte med finaste hangsen. Tack vare a-kassan så blev det inte så många tider till mig, för man får ju inte vara ambitiös för dom, suck. Men men, jag slapp stressen och dom sparade ett par luckor till mig såklart, one for all and all for one=)
På dagen så hann jag med och träffa Melle som jag inte träffat på ett tag nu. Och hon kom och visade ultraljuds bilder på lille knodden som växer i hennes mage, det är sjukt coolt..! <3



Och idag hade jag och baby en ledig dag tillsammans, så vi ställde klockan och fram med bilen och gav oss ut på en tur=) Lite storhandling och besök i affärer, kolla läget utan speciella mål. Sånt gillar jag! Fiiiiinast Alec köpte en bok till mig som jag suktat efter ett tag, en LCHF kokbok som innehåller en massa recept jag ska ge mig på!! Och det slutade inte där, han hade en liten surprise och drog med mig på Peking för en lunchbuffé. Och som har ju byggt om där, så det som var en ute servering på taket, har nu väggar och tak. Varmt och skönt, och maten var jätte bra! Jag är barnsligt förtjust i friterade grejer med sötsur sås...och biff&bambu. Mmmm, så det stället rekommenderar jag verkligen! Tycker det är fint att lyxa till det med överraskningar utan att det är alla hjärtans dag. Älskar dig mest min prins!

Här vankas det kaffe och frukt doppat i en chokladfontän med vit choklad...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar