torsdag 4 februari 2010

Dagen började med att storebror kom hit och drack kaffe=)
Myyyyyyys! Syskon är fan bra alltså <3 Egentligen så skulle Pappi kommit hit, men han var tvungen att jobba, så ha kommer in en stund imårn innan jag börjar jobba=) Vi ska kolla på ett par RIKTIGT vinter skor till mig som Pappi lovat han ska bjussa på <3 <3 <3
Jag måste bara säga att jag blir så trött på människor som tycker att det är helt OK att slänga ur sig i princip vadsomhelst bara för att det ska kännas bättre för dom. Utan att ha i åtanke att det verkligen kan såra någon/några andra. Det är synd att sånt ska få lov att hända, som tur är så är förtroendet starkare än så och det krävs en hel jäkla massa mer än så för att det ska brista..så det så! Fin pojkvän, fina vänner och fin familj, det är det jag har och det är det jag lever för<3
Idag fick jag ÄNTLIGEN färgat mitt hår iaf, hade en enorm utväxt innan, vågade ju knappt gå utanför dörren, haha.. Men nu är man som nygjord igen, tack Dzenita!
Lite häng med syrran, hem till baby och sen blev det glass för att bota huvudvärken..

Sorry att det inte blivit några bilder på ett tag, men min dator verkar att ha problem med att ladda upp dom?! Men förhoppningsvis är det som vanligt igen snart =)
Nu väntas mys i soffan och kanske Made in Sweden?

Kärlek // L

2 kommentarer:

  1. Men Linnea! Du skulle ju komma till mig och färga botten :)

    SvaraRadera
  2. Love really hurts without you baby...
    You and me 4-ever <3

    SvaraRadera