tisdag 9 februari 2010

jisses vad jag är trött!

Imårse så var jag ju uppe "tidigt" och var hos doktorn. Sedan efter det så kom Martina och plockade upp mig i stan, sen stack hem till henne på näsby och började virka på hennes dreads igen. Det gick mycket lättare än jag trodde, och som tack för hjälpen fick jag ett par dreads av henne som jag ska virka in i mitt eget hår så att jag snart blir färdig med min frilla! Haha=)
Men det var kul att catch up lite, var ju längesedan vi sågs <3 Så det blir en sväng imårn med!
När jag var hemma så ringde min frisör och sa att hon hade en tjej på salongen som ville göra dreads, så hon tipsade om mig. Så denna tjejen fick mitt nummer och jag snackade med henne, skoj. Men jisses vad man får blåsor på fingrarna... Mohahaha!

Jag däckade i soffan ikväll när baby kom hem ifrån jobbet, men jag tycker det är mysigt att somna i hans famn<3 Men ja kunde verkligen inte hålla ögonen uppe, så nu sitter jag framför datorn och bloggar med halvöppna ögon, och baby sitter och pratar avancerad teknik med mig som jag inte ens förstår hälften av, men jag nickar instämmande för att han ska känna mitt stöd <3

Nej, under täcket nuuuuuu!! Kärlek//Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar