fredag 16 april 2010

Ännu en vecka=)

Veckorna bara springer iväg nu, det känns skönt! Det innebär ju att sommaren bara kommer närmre och närmre;)
Jag har bland annat varit ute och lekt med Mutti, lånat bilen, kört till Carro och hälsat på. Sen var jag hemma hos Hanna, myyyysigt!
Vi spenderade dagen i hennes trädgård med tjejsnackm och mys med hennes lille Vide <3
Hon rotade fram en hel låda med gravidkläder, det uppskattas må jag säga! Gulle henne<3
Även om vi inte ses såååå ofta så har vi alltid så mycket att snacka om när vi väl ses, såna vänner är det bästa man kan ha!
Jag har haft årets premiär ute i Björket. Jag, älskling, Elin och Emma sprang oss svettiga i vårsolen, även om det var lite kallt! Men jag fick chans att använda min superfina löparjacka som jag fick av Pappi i julklapp, snart går ju inte den att knäppa..
Men det gör inget! Ju mer magen växer, desto mer känns det som att allt flyter på som de ska. Det är väl egentligen den enda gången en tjej uppskattar att vågen visar mer och mer!=)
På tal om tjej, så skvallrade barnmorskan på ultraljudet att det är en liten tös som ligger i magen! Iaf kunde hon säga det till 95 % så det finns ju ynka 5% chans att det är en kille. Men vad det än är så är hon/han hjärtligt välkommen till jorden!

Ibland blir jag ruskigt trött/less på att bara gå hemma och inte ha någon spec rutin, men det får gå. Har ringt till arbetsförmedlingen och frågat om jag kanske kan få börja praktisera, det ärendet skulle "behandlas" först. Ursäkta mig att jag inte vill gå hemma och stämpla liksom. Jaja, det får gå, den dagen kommer väl för mig oxå när jag har ett jobb att skutta till varje morgon! Så tänk på det om du suckar och känner dig trött på ditt jobb, det kunde varit värre, du kunde varit utan!

Nu är killarna här i helgen, och vi ska passa på att mysa extra! Det är så mysigt att sticka ner till Fantasi på lördags morgon och inhandla frallor för att sen duka upp brakfrukost hemma, och äta tillsammans! <3 Det är jag och baby ganska dåliga på att göra, vi brukar köra på kaffe i sängen ist=)

Nej, nu är timmen snart slagen för sovdags!
Ha en mysig helg <3
/L

1 kommentar:

  1. Dags för uppdatering! Nu har jag skaffat blogg IGEN :) Får se om det går denna gången :P PUSS

    SvaraRadera