lördag 3 april 2010

Underbara morgon!

Jag kommer inte ens ihåg hur jag somnade igår, så trött var tydligen jag ;)
Igår var Alec ledig, så vi tog en låååång morgon med kaffe och "Lost" i sängen, skööönt! Sen packade vi iaf upp oss och körde ut och hälsade på Jonta i sitt lilla hus där han och Lina precis flyttat in. Där var mysigt! Vi diskuterade for och nackdelar med att bo utanför stan, men jag måste nog säga att det kan gå ganska jämt ut!
Vi hade så trevligt så att tiden sprang iväg, och sen var det jag och baby som skyndade till Maxi för och handla. När vi stod i kassan insåg vi att det skulle inte hinna bli någon middag innan killarna kom, och innan jag skulle iväg på teater!
17:45 skulle vi ses på fantasi och ha "uppsamling".
SÅ jag fick inom till Mc snabbt och köpa ngt att slänga i mig, träffade en halvfull konstnär där som tyckte att jag var underbart vacker och han ville absolut att jag skulle komma på hans utställning som han har på magasinet. Sen påstod han att han kände mig, då började jag tycka det var lite pinsamt att stå där och snicksnacka, så jag rusade!
Teatern var väl sådär, helt okej, däremot är det alltis roligt att umgås med kollegorna<3
Det bjöds på fika/tårta och sen var jag hemma halv 10, och då tittade vi på långfilm med killarna, myyyys!

Sen däckade jag som sagt vid okänd tid, och vaknade klockan 08:00 idag av att solen sken underbart vacker..så jag skuttade ner till fantasi och möttes av rara Frida och nu är dagen igång, jag gillar<3

Kram //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar