måndag 26 april 2010

Ny frilla?

Jahupp, så var det dags igen.. Jag har alltid tröttnat ganska snabbt på frillor och vill byta med jämna mellanrum. Och även om jag älskar mina dreads så känns dom inte lika snygga som dom var för ett par månader sedan, dvs dom har blivit ganska slitna..
Plus att jag saknar att dyka ner i havet utan att vara rädd att blöta håret, stoppa huvudet under duschstrålen, sova en hel natt utan att slå i min hårklump i sänggaveln..
Och ja, jag hade kunnat rabbla upp en massa saker som väger för och emot.
Sen är det ju det att man ska bestämma sig.. i och med att jag inte kommer att bli smalare månaderna framöver så skulle det ju vara trist att vara både tjock och ha en taskig frilla! Haha... Men jag kollade lite på Pink's hår, och jag gillar den, men frågan är, skulle de passa mig... ?




1 kommentar:

  1. Du påminner faktiskt lite om Pink i ansiktet, speciellt på en av bilderna du lade upp här :)
    Du hade säkert passat skitbra i det!
    Men jag skulle inte våga kort hår under graviditeten. Tänk om man ångrar sig liksom. Man är ju så känslig i alla fall :) Men om du inte gillar dreadsen just nu så är det kanske bättre att prova något nytt. Fundera på det ett tag, fråga frisören och alla vänner och bestäm dig sen. Det är mitt råd :) Lycka till!

    SvaraRadera