måndag 12 april 2010

Igår så blev jag och baby rastlösa...Söndag, fint väder, vad gör man!
Vi körde iväg utan att jag visste vart, och vi hamnade på Ivö (klack=)
Så fiiiint där är, fågelsång, sol, natur, harmoni, jag bara njöt! Ibland är såna små impuls utflykter allt som behövs för att piffa upp vardagen, i love <3


Idag så vaknade jag av att Pappi ringde och var på väg in till stan, sugen på fika; Javisst! Solen sken och allt var sådär kvittrande mysigt ute <3
Så pappi kom hit, sen kom Elin, sen mötte vi upp Jokke och landade på Fenix, som för övrigt har väääärldens godaste räkröra, inga fulräkor här inte!
Mysigt att träffa de kära sådär bara och hänga lite!



Jag,Jokke å Pappi gick sen till nya Borett och kollade läget, jag passade på att boka tid hos optikern, förresten, vad ska man ha för linser?? Endags/Månad/Dygnet runt??
Pappi skulle lämna in sin mobil på lagning, och jag måste ju säga att Telenor inte ger spec bra service. Ingen lånemobil, sur tjej, och dålig attityd! Byt till 3 säger jag..hympf!

När baby kom hem så blev det en mysig powernap tillsammans, middag och kvällsmys <3
Imårn är det dags för ultraljud igen!
//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar