onsdag 28 april 2010

En dag på stan med syrran!

Dagen började med solsken i ögonen, i love! Sen tog jag en svängom med dammsugaren och dammtrasan. Jag skulle komma till att sortera saker ifrån skrivbordet igår, men jag får ju ha ngt att göra imårn oxå;)
Jag sprang ner till Fantasi och mötte upp Elin som slutade precis då, och så tog vi en runda på stan. Present till Hampe stod på listan, och det blev så bra sååå.. ;)
Jag klagade på att Specsaver inte hört av sig sen jag var och gjorde en synundersökning så Elin föreslog att vi skulle gå dit och kolla om linserna kommit.
När det var 10 meter fram till Specsaver så ringer det i min mobil, och vilka är det som ringer om inte dom! Herrejisses vad läskigt! Men jag fick iaf kränga in mina nya ögon, och GUUUUUD vad jag ser bra! Allt är så klart och tydligt och jag är extremt nöjd!
Elin köpte en jättefin bikini på Stadium! Och jag köpte nyttiga vitaminer och järntillskott på apoteket, hoppas min mage inte bli kass nu bara..

Idag så ska jag överaska Alec med en middag som jag troooor att han kommer att gilla. Carro gav mig recept igår så jag hoppas att det kommer bli så gott som hon sa..

Nu är det chill i soffan, njuta av att se tvn ordentlig. Och ikväll är det jag och baby som går till Elin för att kolla på Barca-Inter matchen, spännande!
Mys/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar