tisdag 6 april 2010

Den gömde sig!! haha..

Nu har vi precis kommit hem ifrån ultraljudet, och det kändes så himla skönt att få se att den mådde bra och rörde på sig. Den var ju mycket större denna gången (såklart!!=) än sist, så det var svårare att urskilja alla kroppsdelar, men två händer och två ben hade den iaf;)
Och eftersom vi hade bestämt oss för att kolla könet så fick den för sig att rulla ihop sig som en liten boll och gömma sig. Haha, gulligt;) Sjuksköterskan försökte trycka på mig mage för att den skulle flytta sig, men den låg så skönt där. Nu känner jag den, och det är mysigt! Har fortfarande svårt att förstå att det ligger en liten människa inne i min mage och växer...märkligt.. <3

Men idag så skiner solen och jag är på lika strålande humör, så det tänkte jag utnyttja genom att åka ut till min bästis, Carro, here i come!

Kärlek //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar