torsdag 8 april 2010

Honda i Hässlehåla=)

Igår så var vi på plats för att bilen skulle få sin service kl 09:30... och den var klar...13:15!! Haha, snacka om att vi var trötta på att hänga där efter denna långa tid!
Vi kollade på bilar, drack kaffe, kollade på bilar, drack varm choklad, gick ut en sväng, kollade upp vilken barnstol som kommer att kunna passa, drack kaffe osv
Haha, men det var ganska mysigt ändå, det är som jag brukar säga till baby. Det kvittar vart vi hamnar elr vad vi gör, så länge vi är tillsammans så har jag roligt <3

Hittade en bil som jag gärna hade varit ägare till...

Sen iaf när baby rusat till jobbet så mötte jag upp morsan och syrran på stan. Vi var på jakt efter en ny bikini till mor som ska till Turkiet med far den 19:e, och vi hittade en ganska snabbt inne på Team Sportia! Jätte fin! Så gick vi och fikade lite sen efter det <3
När jag kom hem så somnade jag på soffan, och jisses vad jag drömde. Jag drömde att det var dags att föda barn, men då svimmade jag. Sen vaknade jag och då var jag hemma och bebisen låg i sin lilla säng, myysigt! Men efter 5 minuter började den skrika, och då tittade jag på den och den hade växt sig så stor att den inte fick plats i sängen, så jag plockade upp den och då sprang den iväg.. ? Det var en tjej, och Adam och Hampus insisterade på att den skulle heta Miranda? Jaja, märkliga drömmar må jag säga..

Nu ska jag ut i Björket och promenixa i solen <3
Massa kärlek //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar