tisdag 27 april 2010

Mysig dag !

Först ska jag tacka Elin för igårkväll när hon kom och räddade mig efter en hektisk dag<3
Idag så ringde klockan 09:30 och jag låg och drog mig till 10, skööönt!
Sen var det dags för frulle och hoppa i kläderna och sätta mig på bussen ut till Carro <3
Dom hämtade mig i Degeberga, sen bjöd hon på GI-köttfärspaj, och jag hade med mig negerbollar som hon inte kunde äta...dom var inte GI, förlåt Carro ;) Men hon var duktig och stod emot;) Sen körde vi och hämtade Lillen på dagis, myyyysigt, han blev så paff när jag stod i dörren! När vi var hemma igen så var vi trötta på att vara inomhus och begav oss ut i naturen för en promenad! Så mysigt med lite lantluft ibland, även om vädret inte var det bästa så var det friskt och skönt. Olle nanade i vagnen, jag och Carro traggade om allt mellan himmel och jord, och Lillen blev såklart lite trött och orkade inte att gå hela vägen, då fick han självklart hoppa upp på min rygg<3 Lika bra för mig att träna på att bära lite extra vikt (19 kg i hans fall dock, haha=) Så nu är jag full med ny energi efter lite kärlek ifrån min kära extrafamilj ute i Vittskövle!



När vi var framme hos Carro igen så kom precis Pappi och hämtade upp mig. Tillbaka till staden! Alec hade kaffe & fika klart, så först lite chill. Sen var det dags att bära ner skrivbordet som bara stod och dammade och tog plats. Snälla Pappi som tar hand om det!! <3 Så nu blir det till att sortera och greja imårn, men det ser jag fram emot;)

Nej, nu är det dags för middag säger jag!
Kärlek/L

1 kommentar: