måndag 5 april 2010

Påsk är mysigt!





Vilken mysig påskhelg det har varit! Den har gått fort som tusan;) Killarna har varit här och det är alltid lika mysigt, man kommer in i bra rutiner då, köper frallor och äter frukost tillsammans, kommer ut i solen, hittar på saker och myser!
Inte för att jag och Alec är helt handikappade själv, men man får extra energi av Adam och Hampus <3
Men jag är fortfarande ganska trött av mig emellanåt, ibland känns det som att jag hade kunnat sova ett helt dygn utan att känna mig utvilad, men det är väl sånt som går över i hope;)
Vi har varit hemma hos mormor och morfar och firat hennes 75-års dag! Det var mysigt, men jag klämde i mig lite väl mycket av Tacobuffén för jag mådde lite illa på kvällskvisten..Haha..!
Vi var och hälsade på farsan på hans jobb och klappade de nya kycklingarna som precis kommit dit, och dom var såååå söta! Sen på kvällen så lagade jag och baby en riktigt påskmiddag till oss alla, det kändes så där lagom vuxet och mysigt ;)
Sitter här och kollar saker på nätet nu på alla mamma sidor som finns, jag menar, herregud, vad behöver man egentligen? Man kan ju bli helt ruinerad om man ska köpa alla saker som dessa sidor påstår är "nödvändiga". Men sånt ger sig väl!
Imårn så ska vi på ultraljud för första gången, och jag är jäkligt spänd, dels så ska det bli skönt att få bekräftelse på att allt står rätt till och såklart mysigt att se den lille krabaten... Har vi tur kanske vi kan se om det är en liten kille elr en tös..! Så nu är det nog dags att hoppa i säng, sov så gott!
Kärlek //Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar