onsdag 25 juli 2012

Back to life

Ja, då är vi tillbaka i verkligheten igen, men nu är vi en till.
Hon ska oxå hitta sin plats i familjen, men hon smälter in så bra<3
Killarna visste jag ju redan skulle vara underbara storebröder, och Saga är den stoltaste av storasystrar. Hon är mån om Zara, vad hon gör och var hon är, att hon mår bra, gulle. Hux plötsligt känns Saga så stor i min famn, hela hon, stor å tung;) men hon är ändå fortfarande, min lilla flicka, och jag saknade henne så när vi var på BB.
Sommaren dök oxå upp minsann, jag måste dock klä mig ordentligt så jag inte råkar ut för mjölk stockning, bada får jag inte heller. Ha, men det är okej, det är ju pga världens bästa skäl<3

Idag, tack för pep Alec, så packade vi iaf ihop oss alla och har åkt till Torsebro badet. Även om jag mest bara kan sitta här å titta på så är dt härligt, härligt att vara med igen! Jag har dt ganska bra i min solstol, i skuggan under ett träd.



Jag längtar tills jag oxå kan va med å leka, bada!
Det gör nog Zara oxå ;)



<3 <3 <3

2 kommentarer:

  1. Låter underbart Linnea :) så söt hon är lilla zara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det Lisa! Åh det finns ingen känsla som slår, att vara en familj! Håller tummarna för er nu <3

      Radera