fredag 6 juli 2012

Tollarps träff

Jag började dagen efter att jag lämnat Saga med att köra till Fantasi å äta frukost hos Elin å Elin;)


Jag hade tid hos BM kl 9:15 så jag käkade i lugn å ro. Kändes så avlägset att jobba nu, och den "stressande" känslan som kunde infinna sig när jag var inne på jobbet på min fritid förr, den var bortblåst, skönt;) kände mig precis som en vanlig gäst hos världens bästa tjejer;) Kvällen innan så var dom ju häPSV kollade på Phantom of the opera filmen, för att ha lite mer koll på den, och jisses vad vi längtar!

Bäbis Zara i magen mådde prima och hjärtat slog på som dt ska och hon växer som hon ska<3 Tänk att det bara är 10 ( + - ?) dagar kvar! Jag känner mig egentligen inte alls redo!!;)
En sväng till Maxi å handlade innan jag hämtade lillan igen. Sova middag ( i love ;)

Sen när alec kom hem så körde vi ut till min faster å hälsade på<3
Mitt kusin barn var oxå där och hade sommarlov, härligt!
Företetta dagmamma som hon är så är alltid faster redo med leksaker och aktivitet, för stora och små..;)



Deras kanin Stampe var väldigt populär..









Så hon gillar djur, det är så kul tycker jag! Även om hon är lite fööör våghalsig ibland;)
Vi hade trädgårds häng och jag drack kaffe å vilade kroppen ( som inte orkar spec mycket dessa dagar ...)
Sen kom Pappi å gjorde sällskap, min fasters man kom oxå hem och tände grillen, mmmm!






Grillad korv är ju bara sååå gott!
Och när man har en faster som är gudomlig på att baka så kan man ju inte hjälpa än att se fram emot efterrätten..






Lagom socker chockade så åkte vi hem vid 21 efter en trevlig dag, det får vi snart göra om!

Nu sover vi middag igen för att vila upp oss för kvällens startskott! Vi ska hejja på pappa som ska springa milen, och moster Elin såklart som ska springa 5km. Hoppas samma mysiga C4-dagarna känsla infinner sig även om det inte är C4-dagarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar