tisdag 31 juli 2012

Besök

Igår så kom Elin Iver hit för att främst hälsa på den nya fröken Golstrand<3 Mellan skurarna så tog hon cykeln hit!
Jag hade oxå saknat henne och såg fram emot lite tjejsnack å skvaller;) haha, Saga ville oxå få sin beskärda del av sällskapet så Elin hande fullt upp;)






Fina Elin, tack för idag! <3

Idag då var dt tvätt tid, kändes skönt att göra lite "vanliga" sysslor igen! Men jisses, jag inser redan nu att ett barn till betyder mer tvätt, haha, men dt är helt okej, tvätta är inte så farligt tycker jag;) man kan ju inte göra ngt annat än att le när man ser hennes små bäbis kläder<3

Elin och Mie hade bestämt lekträff i Tivoliparken med sina syskon barn, underbart initiativ!
Så jag körde å lämna Saga på fantasi vid 15 tiden! Saga var först liiiite blyg, men Mie hade köpt såpbubblor till henne, så då mjuknade hon genast;) Gulle! Och när vi stod där utanför så kom precis, som på beställning, Josefin och Robin gåendes med vagnen. Lilla Noelia som var uträknad till samma dag som Zara! Så vi fick kika på varandras barn såklart, söta tjejer<3

Jag körde å handlade, sen hem, Alec skulle precis ut på en löptid när min mormor ringer (ifrån sin mobil som jag inte ens visste att hon hade, haha)
Hon har sagt till mig en gång att hon har en mobil, men att hon brukar ha den avstängd i sin väska så att inte batteriet ska ta slut... Haha...
Iaf, som var i stan och undrade om dt fanns tid för ett spontan besök, javisst!
Så vi spenderade eftermiddagen tillsammans här i Hammar med bebismys å snick snack!
Dom hade köpt en jätte mysig bebis filt till henne<3

Precis när dom körde så kom Elin hem m Saga, dom hade åkt bussen. Saga öppnade dörren :"Mamma Pappa"!! Skrek hon, ivrig att berätta om hennes dag!



Jag blir så glad när hon får åka iväg på egna små äventyr, "Saga kommer sen" brukar hon säga då.
Sen när hon kommer hem så bubblar hon å berättar om minsta detalj hon hittat på. Hennes glädje känns som min egen<3

En lekfylld dag för Saga som varit uppe tidigt och lekt med pappa hela dagen, utan att sova middag.
Hon låg på soffan och beställde välling nu ikväll, döm av vår förvåning när vi kom ut några minuter senare i tvrummet och hittade henne såhär:



Och detta är tjejen som ALDRIG somnar utan att man nästan håller fast henne tills hon inte har ngt annt val än att somna! Haha;)

Chill i soffan för min å Alecs del sen, med ny serie, Person of interest, skönt! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar