onsdag 18 juli 2012

Tiden går...

Igår så var vi på naturum, sen gick vi till tivoli parken och lekte<3




Sen handlade vi, och körde hem å åt middag. På kvällen så tog Alec å alla barnen cyklarna och cyklade till Milner skolan, deras "idrottsplats" är en perfekt lekplats för stora å små. Jag följde efter, i bilen;)

Killarna spelade fotbolls krocket, jag och Saga lekte i sandlådan och sparkade lite boll.
Vi passade på att utnyttja den lilla sol som dt bjöds på på kvällen<3
Vid 20 var vi hemma igen, film och mys. Vi kollade på American Pie, the reunion. Och den var ju faktiskt ganska rolig, precis som de andra filmerna, pinsam å äcklig emellanåt, men rolig;)

Jaha, där gick en dag till utan bebis!
Josefin och Robin fick sin guldklimp i Måndags! Helt galet, tänk att dom har en liten flicka! Vi har ändå följts åt och varit uträknade till samma dag!
Alla grattis till dom<3

Idag så vaknade vi som vanligt, Alec sköter hela hushållet nu, han går upp med Saga, fixar å grejar<3 idag så var han ute och gungade med henne i regnet, haha, men vad gör han inte för sin lilla tjej<3
"du ska vila dig", säger han till mig, min hjälte, jag känner mig så omhändertagen och hur lugn som helst inför att förbereda mig på vad som komma skall (men nääääär??)

Alec å killarna åkte till Rinkaby för sin årliga fotbollsgolf turnering<3
Mor kom hit och hälsade på under tiden! Och precis när killarna kom tillbaka så dök även far upp, han var oxå i stan.
Så vi hängde lite, Alec hade precis varit ute och hämtat sin nya super high tech systemkamera, så vi spanade in den å alla prylar som hörde till. Jisses, här ska dt fotograferas!

Jaha, kväll ska vi kolla på "War Horse", chilla, och ja, jag ska försöka tänka på något annat än bebis. Men det är inte lätt när man väntar...på övertid!

Men först....ska jag bada lillan <3


4 kommentarer:

  1. Åh, jag tänker på dig HELA tiden! väntar bara på att jag ska få höra att lilltjejen har kommit och längtar såå tills jag ska få träffa henne!

    Du måste berätta om "warhorse" sen. Vill hemskt gärna se den!!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Bebis kommer på söndag, det gissar jag på :)))

    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina tösen! Ett livets mirakel! Kram Carina

    SvaraRadera