söndag 20 juli 2014

20 saker du (kanske) inte visste om mig

1. Jag snusar. Jämt. Dygnet runt.
2. Jag älskar känslan av att ta på mig nya underkläder och kan ibland byta 3-4 gånger om dagen.
3. Min största fobi är råttor. Och höjder.
4. Jag tycker inte om gruppträning för jag är tävlingsinriktad och står inte ut med alla som orkar mer än mig.
5. Jag HATAR skrynkliga lakan och sträcker och drar i dom innan jag ska lägga mig. Och ibland fortsätter jag sträcka och dra i dom trots att jag lagt mig...
6. Jag är flygrädd.
7. När jag var liten, så ville jag bli slaktare när jag sen blev stor. 
8. Jag får panik om någon gungar på stolen. Och jag drar mig inte för att säga till främlingar att sluta
9. Jag älskar McDonalds sunkiga, flottiga, näringsfattiga Cheeseburgare
10. Jag har muterat på så sätt att min kropp insett att visdomständer inte behövs. Jag har inga.
11. Jag kan nästan alla repliker i Lejonkungen
12. Jag pratar högt för mig själv när jag är irriterad
13. Jag babblar när jag är nervös
14. Jag är dyskalkylektiker. Jag kan inte komma ihåg siffror
15. Jag provar aldrig kläder i affärer. Jag köper och hoppas på det bästa
16. Jag är en badkruka
17. Jag är väldigt velig 
18. Jag hatar fisk och äter det aldrig
19. En gång hade jag 12st piercingar, nu har jag 2st
20. Jag är expert på att påbörja projekt som jag sällan avslutar










                                             






1 kommentar: