torsdag 17 juli 2014

Granntjejer å badbrudar

Två dagar i streck i Åhus med sol och bad. Jag är så tacksam att jag valde just dess 3 veckor för semester, och jag måste erkänna att jag lite smått börjar glömma hur det känns att jobba...☀️
Från morgon till sena sena kväll så leker dom. Grannens 3 syskonbarn, superhärliga ungar! Vi har åkt till samma ställe tillsammans på stranden, och sen har dom fortsatt hemma på gården.
Fler grannbarn var med på dunkgömme efter glasspaus☀️
För första gången så frågade Saga om hon fick följa med Hilda till en annan flicka som bor på en annan gård. Och ja, det fick hon. Det kändes konstigt, även om det bara var gården bredvid så gick hon ändå iväg utan mig/oss. Stora tjejen! Vi satt ute å njöt av sommarkväll ända tills det blev mörkt. Mer regel än undantag att tjejerna inte kommer i säng förrän efter 22 nuförtiden... Haha! 

Väder appen lovar sol nu de kommande 10 dagarna, jag tackar gärna och tar emot. Hoppas ni njuter av sommaren☀️

1 kommentar:

  1. Ja visst känns det konstigt när de börjar bli lite självständiga? De känns så himla stora då!

    SvaraRadera