onsdag 2 juli 2014

Sölvesborg

Igår så var jag ledig, så då körde jag och tjejerna till Sölvesborg för att hälsa på Hanna och hennes familj. Fina Hanna. Vi har känt varandra i 15 år, då hon och min bror var ett par i några år.
Sen har vänskapen hållt i sig. Hanna känns som en blandning av en vän och en syster. Därför så känner jag mig liksom hemma hos henne som om hon vore familj. Jag älskar den känslan.
Och jag älskar deras trädgård! En stor trädgård som är "inhägnad" med lekhörnor och leksaker överallt. Nästan som ett äventyrsland för mina små! Sen att hennes barn är mestadels jämnåriga är ju ännu bättre! Solen bjöd på strålar och alla barnen sprang runt nakna och badade i vatten spridaren. Ju större dom har blivit, desto mer hinner jag och Hanna prata lite med varann. Haha!
Tack älskade Hanna för att du är du❤️
 
Nu är det bara jobb fram tills Lördag. Sen har jag 3 VECKOR SEMESTER!! 
Whaaaa!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar