lördag 5 juli 2014

Semester gymselfie å besök

Jokke körde hela vägen in för att ge flickorna sina gosedjur som dom glömt där häromdagen. Han fick oxå va med på kvällsmys och kolla på Frost:)

Fredagen flög nästan förbi! När jag väl slutat jobbet och hämtat bilen, tjejerna, så när jag kom hem så satt Far i trädgården och väntade på oss.
Mysig överraskning !

Sen precis när Far skulle köra hem så kom Hampus! Tjejerna var överlyckliga❤️ 
Han passade på sina småsyskon så tog jag en PW☀️

Sen körde vi och köpte pizza. Alec jobbade sent så ibland får man lyxa till det lite extra när man är själv med tonårsgrabben❤️ 

Sista arbetsdagen idag! Galet märklig känsla att jag ska vara ledig i 3 veckor! Jag ska njuta. Och göra precis vad jag vill, när jag vill, lovely. Hoppas på fint väder!

Jag började första semesterdagen med att springa bort till gymmet. Köra ett killer armpass, sen springa hem! Jag kommer att kunna träna och springa så mycket jag vill, härligt!☀️

När jag kom hem så var grillmästaren igång.

Och det var helt magiskt gott! Snabbt gick det tills allt var uppätet..!

Lördagsgodis både för mig, och Saga☀️

Välkommen sommar☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar