onsdag 16 juli 2014

This and this and this

Jag tycker att Ystad Saltsjöbaden var underbart vackert☀️ 
Vi fick sol trots att det spö regnade när vi kom dit
Alec sprang såklart en sväng, medan jag 
chillade
Motsägelsefullt?
Vi åt en tre rätters och hann precis färdigt innan VM finalen.

Och sen till min absoluta favorit höjdpunkt, frukostbuffen!
Den var över all förväntan. Synd att man blir mätt så fort bara.
Vi körde sen till far och slappade lite och kramades med tjejerna som vi saknat❤️ Det gick så snabbt att man nästan inte hann varva ner. Men det är kanske precis den mängd nedvarvad jag kan bli? 

Idag kom Elin hit å busade lite. Vi gick och lade tjejernas nappar i postlådan. Dom skickar vi till andra bebisar som inte har några. Saga köpte det, duktig tjej❤️
Jag lagade ägg&bacon till tjejernas lunch. Så mycket fantasi hade jag. Rostad macka m ost till frukost fick dom med. Nej, imorgon blir det bätte!
 Sen åkte vi å handlade; Rusta, Willys, Skopunkten och Maxi. Pju.. Elin fortsatte mot Kiviks marknad och jag körde hem. 
Lite mer fantasi till middag iaf! Alec kom hem efter en eftermiddag på handlednings kurs. Tänk att killarna ska köra bil. 

Grannens syster brukar komma och bi här ett tag på sommaren med sina barn. Till Saga och Zaras förtjusning☀️

Efter stoj å bus långt ut på kvällskvisten så var det dags att gå in. Och när dom till slut sov vid 22 så hade jag eget SPA hemma. 
Inte en död hudcell på denna kropp! Mandelolja å skrubb. Harmonisk musik, levande ljus, ro. Färdig vid halv 12, då Alec samtidigt kom hem ifrån sin löprunda. 
Planen var film, men nej, ögonen går lite i kors. 
Jaha, det blev ett sånt här inlägg idag, detta har vi gjort! Vad har ni gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar