torsdag 24 juli 2014

Resumé

 

Jodå, hon vart både förvånad och överaskad på sin 2-årsdag❤️

Grattis till Zara!!
Sen var vi på stranden och spenderade hennes födelsedag där☀️ 
Dgen därpå bjöd på en heldag i Malmö med finaste fastrarna Lundin❤️


Och man kan väl säga såhär, att om det är 30+ Utomhus, då har man leklandet i princip för sig själv! 
Busfabriken får högsta betyg och dit åker jag gärna igen.
Sen körde vi till havet och badade lite, och sen vidare till folkets park
Jag är glad och tacksam att tjejerna har två underbara fastrar som vi kan åka till❤️ jag trivdes där, i parken, med massa glada barn som sprang runt och lekte. I Tivoliparken här i Kristianstad så är där oftast inte någon efter kl 18-19. Men det har väl sin charm också kan jag tänka☀️ 

Idag har jag varit hemma med en febersjuk liten tjej. Tur hon inte var sjuk på sin födelsedag iaf.
Saga och Alec åkte och badade tillsammans. Mysigt för dom att hitta på ngt själva. 40,7 grader hade hon som mest, det är mycket.
Alvedon, Ipren, Vätske ersättning, Isglass och kärlek. Hoppas hon blir bättre så fort som möjlig❤️ 

Saga tog ett kvälls dopp i lilla poolen☀️
Zara testade SP30 läppbalsam☀️

Och jag sprang en svettig kvällsrunda

Och nu...insomna!
Det.Är.Så.Varmt.I.Sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar