måndag 7 juli 2014

I full gång

Vi är i full gång med att njuta av ledighet. Min största mål är att uppskatta och ta till vara på vardags händelser, vara glad för allt som kommer i min väg. Och änsålänge så lyckas jag☀️ sen att vi har börjat med toppen väder gör ju det hela mycket lättare. 
Igår så packade vi ihop och åkte till stranden.
Där träffade vi morfar och Elin☀️
Stranden i Åhus var tyvärr inte så fin som den var för några veckor sen. Så vi körde till Juleboda.
Där fanns oxå Otto glass!

När vi sen kom hem så chillade vi å kollade på en film. Jag somnade nästan i soffan. Vilken film? Behöver jag ens säga det.. Haha
Sen så kvällen när flickorna somnat sånsprang jag till Björket och körde lite intervall träning. Skönt! Syrran mötte upp mig med en flaska vatten. Hon känner mig allt för väl❤️ 

Och projekt sova hela natten i sin säng utan blöja gick inatt som en dans! Nästan iaf. Alec kollade till henne först på natten och gick tillbaka till sängen med henne. Sen vid 05 så kom hon och väckte mig (ur en mardröm faktiskt, skönt! ) "Mamma, jag behöver kissa" wiiiii, duktigt tjej hej! Sen gick vi fram och tillbaka till hennes säng i ca 1 timme innan hon somnade. Man har mer tid till sån ihärdighet när man är ledig. Nu håller vi tummarna för att denna natten ska gå lika bra! 

Idag vaknade jag av en sambo som kom med nybryggt kaffe❤️ barnprogram med Zara, sen gick vi ner. Far kom med en bensin gräsklippare så vi kunde få ner gräsmattan som blev vildvuxen när vi var på semester, äntligen! Tack Pappi❤️

Sen packade vi fika och körde till Torsebro. Och nej, jag känner mig inte för gammal för att klä mig såhär.. 

Uppenbarligen är Torsbro badet "the place to be". Massor med folk jag både kunde och kände igen. Massa barn ifrån dagis, så barnen trivdes❤️
Men efter bara några timmar så drog ett stort åskmoln in. Så vi packade ihop och körde hem. 

Zara sover i bilen. Adam spelar på telefonen. Saga leker med en docka. Alec ligger i solstolen. Jag ligger i soffan ute på altanen. 
Och tvätten? Den viker jag precis när jag känner för det. 

Kärlek❤️☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar