tisdag 8 juli 2014

Tivoli

En tjej som inte ville sova inatt.. Haha! Men svårt att bli sur på någon som är så söt ☀️

Idag så vart det ju lite regnigt, så vi passade på att inviga våra nya dammsugare. Och jag är förälskad i den! Men verkligen känner hur rent det blir! Och den låter INGENTING. Så mycket lättare att dra fram den å städa när tjejerna sover. Så vi pysslade lite här hemma medan regnet höll i sig.  
Men sen när det sprack upp så tog vi cyklarna allihopa och cyklade in till stan, köpte pizza och åt i Tivoliparken❤️


Och där fanns ju karuseller uppställda inför "Barnens Dag" imorgon, och dom kan man väl leka med...
Kanske så vågar dom åka dom på riktigt imorgon nu?
Vackraste stjärnor som lyser upp mitt liv☀️

Vi tog en sväng på tivolit med, sen cyklade familjen hem och jag mötte upp mina fina kollegor. För jo, man kan ha After Work när man har semester.
Skomodet går ju inte att ta miste på☀️
Rosé och nachotallrik slank ner trots pizzan. Bånken levererar.
Efter tragg, skratt och tömda glas så strosade vi.
Bort mot tivolit där jag, Alex och Lova bestämde oss för att åka en karusell. Ni vet den vanliga som snurrar. Tekoppar för vuxna. Det var vår vagn och en till som användes. Två killar som satte fart. Och han satte fart på oss exakt HELA tiden. Snurra är mer min grej än höjder. Men herregud som vi tjöt, och efteråt, ja, jag kände mig nästan lite berusad. 


Jag cyklade hem glad och nöjd. När jag kom hem så sov barnen, Adam&Alec laddade för fotboll. Jag sitter ute i soffan på altanen med en filt å tänkte börja läsa "boken om Ove".
Men jag surfar på paddan ist. Ljummen sommarkväll är så rogivande❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar