måndag 23 maj 2011

Full rulle på nya veckan! =)

Eftersom jag glömt mobilen på jobbet så fick jag låna Alecs som alarm. Den ringde tydligen 05:10, men det har jag ingen aning om, för jag hade tydligen tagit den i handen, slagit av den och somnat om, suck.
Som tur var så vaknade Alec till och frågade mig: "ska inte du upp och jobba?"
Eh...JOOO!! Klockan var 05:25, så det var fortf lugnt;)
Upp och hoppa och fixa till mig, Saga vaknade oxå då, så hon och pappa vinkade på mig ifrån fönstret på ovanvåningen när jag cyklade iväg, en bild jag sparade i minnet och bar med mig hela dagen<3

Mie var redan på plats och jag klockade in 05:59, snävt;)
Dagen gick fort som vanligt, och vi har tagit in en ny tjej som provjobbade idag. Hon kom vid 12 tiden. Jätte duktig och framåt tjej som tog tag i saker direkt och frågade på om det ena och andra, jag gillar.
Elin kom vid 13! Vi har ju inte setts på hela helgen, vilket inte hör till vanligheterna! Så det blev lite catch up!

Stämplade ut kl 15:01, cyklade hem, powernap med Saga på soffan, tog vagnen och gick  till Maxi med henne å handlade lite till dagens middag (fläskpannkaka, i love!=)
Hem, fixade käk, duschade, åt, sen fixade vi tvätten...och nu..... SOFFAN!
Jobba imårn 04:45, så jag checkar nog in tidigt ikväll skulle jag gissa...! =)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar