lördag 14 maj 2011

Helg!

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så hade Alecs film duk anlänt! Den hade blivit skickad till posten i Hammar, men blivit skickad tillbaka till posten för paketet var 4 meter långt! Men jisses, Alec körde dit för att hämta den (vet inte hur den skulle få plats i vår bil!!!)
Men vill man så går det;) Baby hade nån kompis ifrån korpen tiden i postens lag som gjorde honom en tjänst och körde hem sjabraket till oss!
 Han satte igång och borra och skruva, så jag och Saga flydde fältet och körde till Kyllingaröd och hälsade på Mor och Far ist. Lek och bus med lillan, pizzeria mat och chill, sen packade vi in tvställningen som Pappi fixat <3
Och när vi körde hem så hade baby förvandlat vårt vardagsrum till värsta bio salongen!! Jag vet inte hur han lyckas med allt... ;)

Men det ska bli skoj att kolla in första filmen iaf!
Imårse så var det såååå skönt med sovmorgon! Kaffe och morgonmys<3 
Sen fixade vi och donade lite, och kl 12 så kom faster Cicci in på tågstationen och vi plockade upp henne. En sväng på stan och fyndade lite! Sen körde vi hem till Hammar och chillade lite<3
Först sprang baby en mil, och när han kom hem så bytte jag och Cicci om, och jag måste säga att jag är imponerad! Hon hängde med på 4 km på 22:40 minuter! Det var bra pepp att ha henne brännandes i ryggen, och hon tyckte det var en sporre att "jaga". Det är väl fördelen med att springa ihop. Det slutade iaf med pers för min del;)




Man mår så jäkla bra efteråt när man varit duktig och kämpat och svettats! Då förtjänar man lite gottis;) Baby startade grillen och gjorde underverk!

Potatisgratäng och grillade svampinioner till marinerat kött, mumma! Jag testade rosé vin för första gången, och nej, jag gillade inte. Jag gillar öl, så är det. Inte två elr tre, utan en, det är ju egentligen bara den första som är god tycker jag, sen tröttnar man på smaken!
Men men, nu har jag testat iaf;)



Nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt, skönt! Faster tog tåget hem vid 21, så baby ligger i soffan, Lillan i puffen, och jag i fåtöljen, gött!
Erik Saade är ju riktigt duktig ikväll, jag gillar låten och han var proffsig på scen.
Men om dom tvillingarna i röda kläder vinner, så dör jag... Jag lovar, kass låt!

Imårn blir det lite jobb, men än är det Lördag!!
<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar