söndag 8 maj 2011

Mysiga helg!

Det är så jäkla skönt att vara ledig på helgerna, då känner man att man jobbat typ;)
I fredags så kom baby och mötte upp mig på jobbet när jag skulle sluta vid tre tiden, han hade Saga med sig på cykeln<3 Det var hennes första cykeltur! haha, hjälmen var väl sådär svår att sätta på men det gick! En sväng på stan sen så kom killarna!

Vi tog det ganska chill på fre kväll och det var skönt! "sovmorgon" typ på lördag, då gick vi upp vid 9, käkade frulle, sen var det dags att springa Humlestafetten med Fantasi laget!
Det är så jäkla kul att springa på tävlingar och när det är jippo och ståhej, man blir laddad till tusen.
Både jag och baby var nöjda med våra tider! Alla var så duktiga!

Jag sprang "bara" 3,8 km, hoppades springa på 23:00, men klarade det på 21:25!






Pappi passade Saga under tiden och det hade gått hur bra som helst! Dom hade haft mysig och varit ute på två promenader och lekt en massa<3 Men när vi kom hem så sov hon, lilla hjärtat!
Dart tavlan åkte upp och sen kastade vi pil på kvällen, Alec är klar mästare.. Jag fick dock in lyckoträffar och var nöjd med det!

Saga fick feber för första gången på kvällen, hon blev extra ompysslad, fick alvedon och sov en massa<3 Men hon håller god min ändå<3 Jag var ute på en promenad med henne idag i fina vädret så hon fick lite friskluft iaf! Hälsade på killarna och baby som hittat till Nosaby idrottsplats och lirade fotboll där!



Jag brände mig i solen, men röd är ju alltid en ny färg ist för vit.. ;)
Nu har vi myst hela kvällen, och det är dags för film! Hoppas ni har haft en bra helg!

1 kommentar:

  1. Oj, lilla tösen. Sjuk o feber.. Men tänk att hon varit frisk i snart 8 månader. Det är fantastiskt. Puss o kram

    SvaraRadera