tisdag 10 maj 2011

Grilla!

En febrig bebbi är väldigt mysig måste jag säga, om man får säga det;) Hon vill bara ligga och mysa hela tiden<3 Men självklart så är det mysigare när hon är frisk! Vi har saknat vårt lilla busfrö, och nu är hon nog tillbaka!

Till jobbet efter en skön helg! Det kändes hur bra som helst att komma tillbaka till jobbet, jag har ju som sagt aldrig trivts bättre på ett jobb, jag undrar om den känslan kommer komma nån gång; ni vet; faaaaan nu är lördag slut, snart söndag med och då ska man tillbaka till jobbet...blääää!!
Hoppas inte! <3

Idag så har jag jobbat 6-15 med Mie. Vi hade fullt upp och kom aldrig riktigt ifatt dagens rutiner förrän skiftbytet typ,men det är skönt när det är fullt ös!
Det kom in en kund förresten i Fredags som sa att hon tyckte att vi var såååååå trevliga, och fantasi var ett sånt trevligt ställe! Det är så kul att höra, det ska jag oxå bli duktigare på, att ge spontana komplimanger när jag tycker ngt, ja, det ska jag!

När jag slutat så cyklade jag inom Maxi och köpte lite gott kött! Alec hade planer att inviga grillen;)
Hem och satte på mig bikini och chillade lite i trädgården<3 Mor kom förbi och lämnade köksluckor som var färdigmålade, snyggt! Och sen stack baby ut på en löpartur, och jag och morsan och Saga hade kaffe rep i solen, i love! Det är verkligen ngt som jag tycker är en fördel med vårt nya hem, att ha en trädgård! Man kan liksom bara gå ut och njuta i solen närsomhelst<3

Tvätt dag idag, och en killgäng på 8-10 år här på gården smög på mig på vägen till tvättstugan, och när jag stod där inne så smög dom i fönsterna, ha, busfrö! Men det kändes lite märkligt när dom visslade efter mig, ska man ta det som en komplimang, ifrån en 10-åring? Nej, det är nog fortf bara bus;)

Mat...? Eh, Ja tack!!
Kocken..? ;)
Tack för jätte god middag baby!! <3

Nu ska jag chilla resten av kvällen! Pappa och bebbi sitter på ovanvåningen och sjunger "vad du e sööööt, min kära lilla ponny" haha, jodå, visst är hon frisk igen! Haha<3

3 kommentarer:

  1. Tack för kaffe o Sagamys i trädgården. Ni har det så fiiint nu:-) Kraam

    SvaraRadera
  2. ahhh..grillat..goooootttt..söt bebbe som vanligt..det var längesen jag kramade henne på riktigt nu..små träffar på fantasi räknas inte=) På torsdag på torsdag=)

    SvaraRadera
  3. Muuuuums, vad det såg gott ut!
    /Kram Carina

    SvaraRadera