måndag 2 maj 2011

I'm back!

Just nu sitter jag i sängen, i Hammar, med datorn i knäet och är nybadad, vi har ätit, Saga har ätit välling och det börjar bli mörkt ute, tvn är på där nere, Alec och Saga myser i rummet bredvid, underbar känsla. Nu är det ett hem, jag är hemma<3

Det är så skönt att det är färdigt, för det är i princip färdigt, och bara en sån sak som att vi har internet gör helt plötsligt att det känns ännu mer som hemma. Tänk, en sån sak skulle man inte tänkt på för ett par år sedan? Men man vänjer sig snabbt.

Jag tycker det är mysigt på sitt sätt att cykla till jobbet på morgonen, stämpla in, jobba, stämpla ut och cykla hem igen, hem till min familj. Jo, jag känner att jag är där jag vill vara, jag ska vänja mig lite till först, men jag gillar detta, gillar känslan av att jag vet vart jag är på väg.

Mys med brorsorna i solen!





Och att värmen och sommaren är på väg gör ju allt så himla mycket bättre! Sen att vädret fick snespel idag och typ började snöa (what's with that?) det spelar mindre roll så länge det inte kommer fortsätta;)
Jag tris jätte bra på jobbet, det är helt annorlunda att jobba heltid ist för att vara extra, timmarna flyger förbi där och att jobba med Mie och Elin är super!

I helgen så var jag yte och sprang min första runda här i Hammar. Mot Nosaby, in vid idrottsplatsen, förbi golfbanan, längs med den och tillbaka till Hammar. Mitt stopp var vårt hus och jag däckade i trädgården, baby kom med vatten<3
5 km i härliga solen och helt underbart väder! Humlestafetten nästa helg kommer nog gå bra, hoppas jag;)
Saga å Pappa <3




Mitt i flyttkaoset så kan jag tänka mig att Saga undrat vad som stått på, fullt ös hela tiden!
Barnvakt under flytten;)


Mitt i flytten;)

In between homes;)




Alecs lumparkompis dök upp på spontanbesök

Här kommer vi trivas, det är jag säker på! Lillan kommer bli en tvättäkta Hammarbo;)

Så nu kommer det bli fler uppdateringar! Hoppas ni är kvar;)

3 kommentarer:

  1. weeee...kul att ni har internet så vi kan läsa din blogg..Ses imorgon på jubbet=)

    SvaraRadera
  2. Klart att vi är kvar <3 KUUL & KRAM

    SvaraRadera
  3. Fina vackra Saga <3
    Vi ses sen idag :)

    SvaraRadera