onsdag 4 maj 2011

tjoho!

Igår så jobbade jag 4:45 till 13, sen när jag kom hem så bytte jag och Alec av varann och han cyklade till sitt jobb. Min plan för dagen var att åka ut till Vittskövle och hälsa på Carro och pojkarna!
Först skulle Saga sova lite, (trodde jag=)
Men icke, så vi körde direkt! Kaffe satt fint, och Saga var så intresserad av att titta på när Carros pojkar lekte, så hon var lugn som en filbunke;)

Det går alldeles för långt mellan gångerna, nästa gång så kommer ni in till stan! Då tror jag att två pojkar kommer att tycka att T-parkens lekplats är skitball! ;)

Jag och Lillan fortsatte till Kyllingaröd och hälsade på Pappi<3 Lite kaffe å mys där oxå såklart<3
Hem till Hammar och sen kom baby hem och då var jag lagom trött och höll mig vaken en timme efter att han kommit hem. Haha, kul när man jobbar om varann liksom...NOT!
Haha, idag så hade jag iaf sovmorgon, skööööönt! Speciellt när Saga var dutti bebbi och sov i sin säng till 06:30!
Mysig morgon och sen kom mor vid 10 tiden för att kolla in vårt nya hem och hälsa på barnbarnet!<3
Obehindrat kunde vi sitta alla vid köksbordet, skönt! Detta är ju mycket större än vad det var i stan, där var det lite trångt i köket.
Tiden flyger iväg och rätt vad det var så skulle jag cykla till jobbet, hade 13-19 idag.
Och där var det fullt upp, jag hade inte en lugn stund och, just nu i denna stund när jag skriver så kom jag på att jag glömde hänga ut lapparna, suck!

Skönt att komma hem till baby som hade en puttrande köttfärs sås på spisen som smakade underbart!
Men han är ute och springer nu och så ska vi käka när han kommer hem, jag längtar...!

Nu drar Saga i mina byxor och vill leka, så....
Tack å Hej! <3

1 kommentar:

  1. Tack för titten o Sagamys idag. Så fins ni fått det redan. I morgon fm blir det lite måla av!!.När jag kom till nästa mötesplats så uteblev personen som skulle ge mig brandgenomgång på timjobbet. GRR. Jag hade kunnat stanna längre om han ringt o meddelat mig! Kramis till er

    SvaraRadera